Общий индекс потребительских цен в Токио за март вырос на 2,6% г/г после аналогисного прироста на 2,6% месяцем ранее, как сообщило Статистическое бюро Японии в пятницу. Между тем, индекс потребительских цен в Токио без учета свежих продуктов питания и энергоносителей вырос на 2,9% г/г, замедлившись по сравнению с ростом на 3,1% в феврале.
Кроме того, индекс потребительских цен в Токио без учета свежих продуктов питания вырос на 2,4% за указанный месяц, что совпало с ожиданиями рынка.
© 2000-2024. Всі права захищені.
Сайт знаходиться під управлінням Teletrade D.J. Limited 20599 IBC 2012 (First Floor, First St. Vincent Bank Ltd Building, James Street, Kingstown, St. Vincent and the Grenadines).
Інформація, представлена на сайті, не є підставою для прийняття інвестиційних рішень і дається виключно з метою ознайомлення.
Участь TeleTrade в саморегулюючих організаціях: ГК TeleTrade приділяє особливу увагу розвитку регулювання фінансових ринків.
Ми зацікавлені в якісній законодавчій базі, що забезпечує максимально комфортні умови для всіх учасників ринку Форекс, які працюють в нашій країні.
Інформація, представлена на сайті, не є підставою для прийняття інвестиційних рішень і надається виключно для ознайомлення.
Попередження про ризики: Торгівля на фінансових ринках (зокрема торгівля з використанням маржинальних інструментів) відкриває широкі можливості і дозволяє інвесторам, готовим піти на ризик, отримувати високий прибуток, але при цьому несе в собі потенційно високий рівень ризику отримання збитків. Тому перед початком торгівлі слід всебічно розглянути питання про прийнятність проведення подібних операцій з точки зору наявних фінансових ресурсів і рівня знань.
Політика конфіденційності
Використання інформації: при повному або частковому використанні матеріалів сайту посилання на TeleTrade як джерело інформації обов'язкове. Використання матеріалів в інтернеті має супроводжуватися гіперпосиланням на сайт teletrade.com.ua. Автоматичний імпорт матеріалів і інформації з сайту заборонено.
З питань використання матеріалів сайту звертайтеся в PR-відділ.